lørdag 24. januar 2009

Polen 08.

Polen tur i 10 klasse. Det var så og si den beste klasse turen jeg noen gang har vært med på .
Det var ufattelig morsomt og ufattelig serriøst . For du lære utrolig mye når du e på sanne plassa der det har skjedd ufattelig mye. Det va ganske strist også for å vite og se alt som hadde skjedd med små barn og voksne , de e så kvalmt og tirst .
Men må no ikke glemme kor morsomt det va også da.
Alle tinga vi gjorde ute i krakow,hotellet,til polen osv:D
Det var så gøyt det:D
Og det var ekstremt mye soving også:)



















Carl,Tone,Martine Og Angi.


Martine og Angelika .


Angelika og Carl .


Lau og Mikal.


Rebecca og Chrtisl.


Meg og Kristine .


Carl .


Christl og Tone .


Christl,Tone,Meg og Kikki .


Meg .


Ryggen til rebekka,Ryggen til Mathias og liten meg:p


Mikal oG Mathias.


Meg og Mathias .


Rebecca Og Steinar(Pappaen)


Ander,Carl og Mikal.


Nikita,Martin,cam,anders,martine,lau og meg:)


Mikal .


Mikal og Mathias etter e glatta ut håre demma:P


Meg,Kristine,rebecca og christl .


Og heile klassen igjen :D


Heila klassa igjen .


Heile klassa .


Anders,donka se oppi take på busen :P


Christl .


Rebekka (meg)


Tone,og oss i bakgrunnen .


Christl.


Steinar og Sofie .


Hotelle en eller anna plass.
Stine,meg,mathias,rbecca,carl,sofie,christl og martine.


Meg og Vigdis:p


Angelika,Meg og Kristine.


Meg,Kristine,Angelika og Carl:)
Satt i to tima og venta på pizza?!:o


Rebecca H.


Rebekka (meg)


Tone,Meg Og kristine .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar